Choose language

Klachten

HOE KLAAG IK OVER EEN ARTIKEL?

Uiteraard heeft u 24 maanden recht van reclamatie, als u bij ICHI shopt. Dat betekent dat het artikel geruild kan worden of dat u uw geld terug krijgt, afhankelijk van de concrete situatie.
Het is natuurlijk een vereiste dat de reclamatie gerechtvaardigd is en dat het gebrek niet is ontstaan als gevolg van onjuist gebruik of een andere toepassing van het product die schade berokkent.
U moet binnen een "redelijke termijn" een klacht indienen vanaf het tijdstip waarop u het gebrek aan het artikel vaststelt. Als u uw klacht indient binnen twee maanden nadat u het gebrek vaststelt, zal de reclamatie altijd tijdig zijn.

Als uw reclamatie wordt goedgekeurd, wordt het bedrag gecrediteerd op uw factuur. Indien u heeft betaald met creditcard, wordt het bedrag via uw creditcard uitbetaald.

WAT MOET IK DOEN, ALS ER EEN ARTIKEL ONTBREEKT IN HET PAKKET?

Wij vragen u vriendelijk om ons de informatie schriftelijk toe te sturen op ichi@ichi.biz

HET PAKKET IS BESCHADIGD BIJ AANKOMST WAT KAN IK DOEN?

U moet het pakket weigeren. Is het pakket al geleverd, neem dan contact op met de klantenservice. U krijgt dan een gratis retoursticker toegestuurd. Wilt u graag een nieuw pakket toegestuurd krijgen? Neem ook dan contact op met onze klantenservice.

Contact: ichi@ichi.biz


IK HEB EEN VERKEERD ARTIKEL ONTVANGEN. WAT KAN IK DOEN?

Het spijt ons zeer als er een verkeerd artikel in uw pakket is beland. Wij willen u vriendelijk vragen contact op te nemen met de klantenservice maandag-vrijdag 08:00 - 16:00 uur op telefoon: +31 XX XX XXX XXX of of via e-mail ichi@ichi.biz

WAT ZIJN DE MOGELIJKHEDEN OM EEN KLACHT IN TE DIENEN?

Wij hopen uiteraard dat u contact met ons opneemt, als iets niet aan uw verwachtingen voldoet. U kunt onze klantenservice bereiken via telefoon van maandag - vrijdag 08:00 - 16: 00 uur: +31 XX XX XXX XXX of via e-mail: ichi@ichi.biz. Wij nemen altijd de tijd voor onze klanten en zijn pas tevreden als u dat bent. 

Een klacht over een artikel of een dienst, die u bij ons heeft gekocht, kunt u ook altijd melden bij de Stichting Geschillencommissies voor Consumentenzaken, Bordewijklaan 46, 2591 RX, Den Haag. De stichting kunt u ook vinden op http://de geschillencommissie.nl

Het online klachtenportaal van de EU-Commissie kan ook gebruikt worden voor het indienen van een klacht. Dit is vooral relevant voor consumenten die in een ander EU-land gehuisvest zijn. Klachten kunnen hier worden ingediend - http://ec.europa.eu/odr. Bij het indienen van een klacht, moet u ons e-mail adres invoeren ichi@ichi.biz